Voorbereidingen - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Leonie Alberga - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Leonie Alberga - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Leonie

Blijf op de hoogte en volg Leonie

31 Januari 2017 | Nederland, Huizen

Nou, daar zit ik dan. Met mijn laatste broodje kaas voor de aankomende 6 maanden op de bank bij mama. De afgelopen week was heel gek en eigenlijk helemaal niet leuk. Ten eerste moest ik nog mijn spullen verhuizen naar mama en zie je elke dag iemand 'voor het laatst'. Ja, lekker dramatisch. Elke dag hadden Kay en ik wel een afscheidsetentje, waardoor je elke dag wat meer beseft dat het echt bijna zover is.

Ik weet nog heel goed dat dit avontuur van mij en Kay nog een droom was; samen 6 maanden backpacken. Dit begon toen we samen aan het zwemmen waren in november 2015 (we deden een keer sportief) en we eigenlijk nog geen plannen hadden na het studeren. Vanaf toen is alles op alles gezet om deze droom te verwezenlijken. Het is dan ook erg gaaf dat het allemaal is gelukt!

Mijn backpack staat half ingepakt in de hoek van de kamer met daar omheen nog een halve kledingkast, waarvan ik nog niet wil toegeven dat het niet gaat passen. Ja, mama is erg blij met mij en mijn enorme rotzooi die ik vanuit Utrecht heb meegenomen.

Morgenochtend is het dan eindelijk zo ver; om 11:55 vertrekt het vliegtuig naar Maleisië waar we zullen overstappen naar Melbourne. Ik ben er klaar voor na bijna 1,5 jaar dromen :).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Leonie

De reis vanaf 1 februari 2017 tm augustus 2017 samen met Kaylee Ruizendaal door Australië, Nieuw-Zeeland en Zuid Oost Azië

Actief sinds 31 Jan. 2017
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 91214

Voorgaande reizen:

01 Februari 2017 - 01 Augustus 2017

Australië, Nieuw-Zeeland en ZO-Azië

Landen bezocht: